søndag 4. mai 2014

Enten eller.....

Mai mnd, vår og bært ute. Masse turgåing.....   IKKE!!!!!!
For tror man ikke at eg faktisk har vært og pådratt meg overbelastning i alle slimposer rundt omkring på hofteparti.... BURSITT - kalles det vistnok.   Idretts-skade sa min lege!!   EG -  idretts-skade....  Helt vanvittig å høre noe sånt. Eg som e KJEMPELAT.  
Men har nok gått en del lange tura med Taiyo, - og når det e asfalt så og si over alt man ska gå, - da bi det vel sånn... 

 Har fått delvis forbud mot å gå turer - må i allefall ikke presse for hardt på nu. Går på en skikkelig medisinkur, som eg egentelig sku gått på i 10 daga, men etter dag 5 måtte eg bære slutt.  For da slo magesåret inn!!   Og så e det hælg og eg e fri for magesårmedisin!!   Ved valg av smerter i hoftene og magesår - velger eg så definitivt å heller ha vondt i hoftene....     Ska tel fysioterapaut på torsdag, og får høre ka ho sei da. Må sekkert fortsett med Napreen litt til, men da må eg kjør magesårmedisin i tillegg...   Ja-ja, - sånn e no det bære med den saken.   Må uansett bi go fra den der Bursitten sånn at eg og Taiyo kan begynn å gå tura i fjellet snart - GLEDES.

Kjenner jo det på resten av meg at det er pågående betennelser rundt omkring i kroppen....
Trøtt og sliten og lett irritabel.....  
 

Men e jo så flink til å ta på meg et smil og late som ingenting, - så ingen skjønne kor ille det e...    . 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar