torsdag 19. juni 2014

OK

Lenge sia sist...,  - kanskje man sku sei ka det gikk i livet no.  Og Jotakk, - det går faktisk ganske så bra. 
For å ta opp tråden fra sist ang mine hofte/bekkensmerter, - det går faktisk bra det og... , først ga jo fysioterapaut opp, - så mente manuellterapauten (etter en times sjekk men bøy og tøy) at heller ikke hun fant ut hva som var årsaken til mine smerter. ....   Men noe hadde ho tydeligvis truffet på under tøyingen og bøyingen. For etter et par dager forsvant smertene i symfysen gradvis og da eg prøvde å provosere med å gå en skikkelig lang tur i Klokkerhagen, - vel det gjorde ikke vondt lengre!!!!  Det eneste problemet var jo at da ho bøyde og dro i meg, klarte ho å gjøre så det ble vondt lengre oppe i ryggen... - men det e smerter eg har hatt før og veit at kiropraktoren klarer å klikke det på plass hvis det blir skikkelig ille.  Har også funnet ut at asfalt er "døden" for bekken og hofter!!  Var en liten halvtime og gikk på asfalt i går, og kjenner det med en gang i symfysen og hofta...
Så må holde meg til Klokkerhagen så godt som det lar seg gjøre.


Ellers er alt egentelig ganske greit. Gubben lille har endelig gått til det skrittet og fått "lappen" -
virkelig på tide voksne mannen Kjempegreit, for da slipp ho mor sjøl å stå på pinne og kjør over alt.








Sønnen i huset er færdig med sin "obligatoriske" 10 års skolegang og i kveld er det utdeling av vitnesbyrd...  snufs-snufs... - rart å tenke på at "litjebanet" mitt e blitt så stor!!!!
Dattera plages bære værre enn værst med den jævlige fibroen sin, - har bytta et par lega og håp no at den siste kan hjelp ho med LDN...  

Ja og så neste helg reise begge mine "barn" til Lillestrøm på Desucon igjen,  - for andre år på rad!

Er selv inne i en god periode med lite plager fra SS. (bank i bordet)!!!  "Masse" engerig og slipper ettermiddagshvil hvis eg ikke styre for mye.  Koser meg med å brodere - når Taiyo lar meg!!  Han syns han får litt dårlig oppmerksomhet da.......

Det er jo snart midtsommer......  og vi har hatt en varm og god periode for ei stund sia, men de siste uker kan man ikke akkurat kalle sommervarm....  Surt og kaldt (4 til 10º) og regn....  Men det bi vel sommer her og etter hvert.

Vel det va bære ei lita oppdatering om mitt lille liv.   Meir sia!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar