fredag 18. oktober 2013

Opp-opp...

Ja no går formen oppover igjen - endelig :)  Har så og si vært helt energiløs i et par tre mnd no, - og det har vært helt pyton.... 
Men i går kveld når eg gikk til køys tenkte eg over at eg faktisk ikke hadde sove noe i løpet av dagen!!!!!  Og det e kjempelenge sia.  Helt hærlig å kjenne på den følelsen. Blir et helt nytt menneske :)
Har jo fremdeles ondt i kroppen og kjenner at eg e tørr i munn - hals og øyne. Men som tidligere sagt så er det energitapet som er min verste SS-fiende.  Og forhåpentligvis har han tatt seg en pause no....

Sover på stua på flatseng for tiden i og med at gubben plutselig fant ut at vi sku pusse opp soverommet.  Og det va slett ikke nei i min munn.. Det blir så lyst og fint, får et helt nytt soverom med nye hvite panelplater på veggene og kirsebærfarget klikkgulv. Og så to nye garderobeskap med skyvedører....   Bi så lekkert så  :)                                Men kjenne no at ryggen min glede seg veeeeeldig til å få ligge ordentelig i senga igjen!!!   Og i og med at vi ligge på madrass på gulvet, så kommer Taiyo seg opp i senga om natta - og han kan det der med å breie seg ut :)  :)

I dag kom den første snøen - og Taiyo lurte veldig på det rare hvite som ikke luktet noe var !?! 

Stakkars gutt, han så ut som en snøball etter bare et lite kvarter.
Det har faktisk snødd hele dagen, og det laver fortsatt ned!!  Og eg har ikke vinterdekk på bilen, så må nok GÅ for å handle i dag.  Gubben får legge på vinterdekkene etter arbeid. Har vært ute å flyttet unna på en god del sny så han i allefall skal slippe det når han er ferdig.  Når eg no ser ut vinduet, så snør det stooore snøfiller !!!   Kanskje det e nok no for det første vinterdagen.....  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar