onsdag 12. mars 2014

- Og sånn går no dagan....



Da va svaran på polyppen de fjerna kommet, - lette celleforandringer!!  Men siden de mener de fikk fjernet alt, trenger eg ikke en ny us. - og takk for det. No e det bære å vente på de to biopsiprøvan de tok - så e alt bærrre lækkert!!  Det kan ta opp til to mnd. før de svaran va klar. Men man må bære slå seg til ro og tenke positivt.  Og det e faktisk det eg gjør - tenke positivt... Tror ikke at det e noe "farlige" greier!! 

Men har jo fremdeles de smertan da, - men det e heilt sekkert bære han Sjøgren som rote med meg. Og så e det den forferdelige nattesvettinga - akkurat der kjenne eg at eg li litt rar....... Og det har IKKE noe med overgangsalderen å gjør, for eg har gått på hormontab. i ca 3 år.
Men det e sekkert også han Sjøgren som tulle med meg....   
Må nok ærlig innrømme at eg bi litt lei han der karen !!!!! 
Men ellers e no alt bærrrre lækkert med meg, - har verdens hærligste gubbe som e hær og støtte meg 100% når eg ikke e helt på topp.
Da eg va hos min fantastiske lege sist, fant vi ut at eg no kunne slutte med antidepressiva som eg har brukt i to år snart.  I og med at eg ikke har kjent noen plass at det siste halvårs strabadaser har gitt meg noen slags nedturer, - anser eg meg som frisk på det punktet.  Og for en hææærlig følelse, - det va et KJEMPENEDERLAG den gang eg begynte på de. Nektet først, men måtte etter hvert si meg enig med legen der.  Men no....   Det føles som en seier at eg kan slutte med de.
Apropo legen;  Må bære få skryte ho opp i alle skyer - ho e bære helt fantastisk. Følger meg opp etter alle kunstens regler og over dem - får meg inn på us. på sykehuset på et blunk (der eg VEIT det e lange ventetider). Aldri et ord om at det e noe eg innbiller meg !  Ho e bære helt utrulig.

Ellers, - vel livet går sin vante gang og akkurat i dag ser det ut som om vinteren har tenkt å komme i retur etter å ha vært fraværende de siste to mnd....  Det snør-det snør-tideligbom- det snør... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar