onsdag 25. september 2013

Nytt kapittel......

Da har eg vært og levert inn oppsigelsen på siste rest av min arbeidstid. Dette må gjøres når man får innvilga 100% uføretrygd.
Det var både og....   Godt å være ferdig med alt dette papirstyret og vite at nu treng eg absolutt ikke tenke på arb. lenger.   Men det var faktisk en klump i halsen når eg satt der og prata med sjefen....  Vemodig å tenke på at eg no e ferdig i arb.livet,  - og mine 10 år på sykehuset har satt spor i meg må eg nok innrømme.   Men-men, sånn e det no bære med den saken.  I og med at eg no e inne i en litt sterk SS-periode, e det faktisk lettere å aksepter at eg ikke ska arb. meir.  Hadde eg vært i en kjempefin periode, hadde det nok vært vanskeligere å aksepter.
No får eg bruk tia som eg (kropp og helse) føle sjøl :)   Greit nok det  :) 
Og så har eg jo Taiyo å "henge fingran i" ;)  når eg føle at eg klare å yte litt ekstra.
--------------------  Så no bynn altså et nytt kapittel av mitt liv  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar